loader image

Чому люди все частіше переходять на капсульну каву?

Станом на сьогодні, світовий ринок кавових капсул – це галузь з багатомільярдним оборотом. Але що стало причиною збільшення попиту на продукт, і яким чином він підкорив серця кавоманів?

Революція збадьорюючих масштабів

Історія створення капсульної кави розпочалась у 1975 році, коли інженер-технолог компанії Nestle Ерік Фавр проводив свій медовий місяць в Італії. Бариста, з якими він розмовляв, ділився з ним різними тонкощами і складнощами приготування ідеального еспресо. Ця бесіда повпливала на те, що вже після повернення з Італії Ерік Фавр ропочав розробку капсульної системи, яка, крім завдань автоматичного приготування кави, усувала б питання людського фактора і економила час на обслуговування пристрою.
Перші кавомашини капсульної системи Nespresso надійшли в продаж в 1986 році і спочатку позиціонувалися як сучасні рішення для офісів великих компаній.
Трохи пізніше, в 1989 році, свою капсульну систему розробила італійська компанія Lavazza – тоді система Espresso Point також позиціонувалася як рішення для офісного використання.
З того часу, підхід компанії до споживача змінився, і бренд став орієнтуватись не тільки на офіси, але й на домашнє користування. Так, у 2018 році компанія випустила найсучаснішу лінійку кавомашин Lavazza Firma, які стали ще технологічнішими, зручнішими та компактнішими.

Експертний погляд у майбутнє

На українському ринку капсульна кава досі сприймається як щось новеньке та незвичне. Саме тому з 2018 року основною місією компанії JetCup є популяризація капсульної кави в Україні. За ці два роки співробітники компанії встановили більш як 5 000 кавомашин в будинках та офісах, і познайомили численну кількість кавоманів із культурою споживання капсул.
У Європі попит на каву в капсулах зростає протягом останніх 10 років. До країн Європейського Союзу з найбільшою часткою споживання цього продукту, згідно даних 2018 року, належать: Франція (32% від усього споживання кави); Нідерланди (31%); Бельгія (27%).
Цікаво, але ще у 2019 році світовий ринок кавових капсул оцінили у 8 327,19 млн доларів США. Тож чи зберігатиметься зацікавленість людства в капсулах і надалі?
За прогнозами, світовий ринок кавових капсул досягне вартості у 14 062,20 млн. доларів до 2027 року. Також очікується, що зростання показника CAGR (середньорічне зростання) сягне 7% протягом 2020–2027 років.
Популярність капсул одностайно зростатиме – аналогічне майбутнє в перспективі очікує і на ринок капсульної кави в Україні. Це відбудеться й завдяки підвищенню середньої роздрібної ціни на продаж кави.

Обрати не варто нехтувати

Споживча аудиторія досить швидко оцінила всі очевидні переваги даного продукту. Розглянемо їх на прикладі згаданої вище лінійки капсул Lavazza Firma:

  • Бездоганна якість обсмажених зерен;
  • Вивірені рецептури напою;
  • Широкий вибір видів кави, від депарафінізованої – до кави без кофеїну;
  • Чудове збереження ароматичних та смакових властивостей;
  • Висока гігієнічність та індивідуальність пакування;
  • Надшвидке приготування гарячого ароматного напою в кавоварках. Так, швидкість приготування порції еспресо – до 30 секунд;

Як бачимо, наведених вище переваг більш ніж достатньо, щоб пояснити швидкі темпи, з якими кава в капсулах підкорює український та інші ринки. І ця тенденція прогнозовано зберігатиметься й надалі.

0
    0
    Кошик
    Кошик порожнійКошик порожній