loader image

Історія Лавацца – від першого бленда до інноваційних капсул

Що ви чули про Lavazza Firma? Те, що капсули Lavazza Firma, немов неповторні витвори мистецтва – мають оригінальний смак, насичений аромат і різну міцність. І що безкоштовна оренда кавоварок Лавацца дозволить щодня пити каву без покупки апарату або походу до кафе. Малувато інформації для охочих взяти капсульну кавомашину в оренду, хіба не так?

Хочете ближче познайомитися з виробником Lavazza Firma перед тим, як отримати кавоварку в оренду? Тоді влаштовуйтеся зручніше з чашкою гарячої кави і слухайте справжню кавову легенду про злети й падіння сім’ї Лавацца.

Перші кроки

Засновник компанії Луїджі Лавацца у віці 26 років переїхав до Турину і, накопичивши деякі заощадження, через 9 років придбав маленьку бакалійну лавку, де став торгувати продуктами, алкоголем, милом, свічками, тощо. Цей магазинчик і є прабатьком сучасного гіганта кавовій індустрії Lavazza , візитною карткою якого є капсульні кавомашини в оренду. І хоча магазин був куплений в 1894 р, датою заснування Лавацца вважається 1895 рік, адже саме тоді компанія була зареєстрована.

Як свіжа ідея світ підкорила

У крамниці Лавацца продавалися різні продукти. Була там і кава. Тільки популярністю вонв не користувалася. Через високу ціну її могли дозволити собі тільки багатії. Проте Луїджі приділяв особливу увагу закупівлі і обсмаженню кавових зерен і одного разу вирішив змішати зерна різних сортів, що стало справжньою реформою в кавовому бізнесі. Адже до цього продавалися тільки окремі сорти! Так був створений перший в світі кавовий бленд.

Розширення ринку

На початку XX століття була винайдене пергаментне пакування. Оскільки пергамент кілька днів зберігає смак і аромат кави, така упаковка дозволила Lavazza вийти за межі Турину і почати продавати каву по всьому П’ємонту.

Під час Першої світової війни обсяг торгівлі знизився, але швидко вирівнявся в післявоєнні роки. У 1927 р Lavazza стала акціонерним товариством. У 1931 р компанія купує товарний фургон, завдяки якому стає можливим забирати гроші відразу після доставки кави, а не задовольнятися попередніми замовленнями.

Компанія стає впізнаваною

Друга світова війна і заборона Беніто Муссоліні на імпорт кави завдали значної шкоди фірмі. Однак відразу після закінчення війни обсмаження кави відновилося.
У 1946 р «Аеростудія Борджіа» розробила логотип Lavazza. Він прикрашає і сучасні капсули Lavazza Firma, і капсульні кавомашини в оренду.

Ще кілька відкриттів від Лавацца

У 1957 р компанія випустила мелену каву. До новинки споживачі поставилися насторожено. Але рекламний слоган «Мелена. Ми цінуємо ваш час» зробив свою справу і швидко вивів мелену каву на ринок.
У 1958 році був створений Lavazza Qualita Oro – вершина колекції Лавацца, солодкий і ніжний купаж з нотками квітів і сильним ароматом.
У 1962 р випущена декофеїнізована кава.

Завоювання міжнародного ринку

Починаючи з 1980 р, Lavazza відкрила філіали більш як в 90 країнах, серед яких: Франція, Великобританія, США, Японія. Каву Лавацца п’ють навіть в Антарктиді!

У 1985 р народився Crema e Gusto – найвідоміший бленд компанії. Це – розкішна, міцна і насичена кава з характерним шоколадно-горіховим післясмаком.

В ногу з часом
У 1989 р компанія випустила перші капсульні кавомашини в оренду. Ними стала лнійка Espresso Point.

У 2006 р кавомашини удосконалили, і запустили лінійку Lavazza BLUE.

У 2007 р стало можливим отримати кавоварку в оренду з серії A Modo Mio.

Найновіші кавоварки в оренду Лавацца були випущені в 2016 р. Ця серія має назву Lavazza Firma. Моделі саме цієї лінійки ми і пропонуємо своїм клієнтам. На jetcup.ua можна отримати кавоварку в оренду наступних видів:

За допомогою будь-якої з цих машин можна приготувати еспресо і американо. Друга модель також варить капучино і лате, а третя, крім всіх перерахованих вище кавових напоїв, готує ще ристрето і лате мак’ято.

Оренда кавоварок Лавацца безкоштовна. Замовник платить тільки за капсули Lavazza Firma. З однієї капсули виходить приготувати одну чашку напою. У нашому каталозі ви знайдете купажі на будь-який смак – як міцні, з дерев’яним відтінком, так і м’які, з фруктовим присмаком.

Lavazza сьогодні

Сьогодні Лавацца – це:

  • 85 тис. тон кави на рік;
  • 20 мільярдів випитих чашок кави щорічно;
  • 3 млрд євро в обороті;
  • більш як 4000 співробітників.

Крім того, щорічно, починаючи з 1991 р, компанія випускає календар для постійних клієнтів. Для його фотографій позують всесвітньо відомі моделі і актори. Так Lavazza демонструє міцний зв’язок між хорошою кавою, і творчістю.

Замість висновку

Lavazza Firma – це продукція з багатою історією, яку ви зможете відчути в кожній чашці божественного напою. Отримати кавоварку в оренду на jetcup.ua – відмінна можливість насолодитися смачною та якісною кавою.

0
    0
    Кошик
    Кошик порожнійКошик порожній